torsdag 21. august 2008

Fremme

Ja, da er jeg trygt fremme i USA. Det har jeg forresten vært i litt over en uke nå men har hatt det litt travelt. De første fire dagene av oppholdet mitt tilbragte jeg i New York. Her fikk jeg en flott start på utvekslingsåret mitt med sosialt samvær, sightseeing og litt shopping. Vi så Frihetsgudinnen, oksen på Wall Street, Central Park, Times Square, 5th Avenue osv. Vi fikk også muligheten til å dra på toppen av en skyskraper kalt Rockefeller Plaza og nyte den flotte utsikten derfra. Men nok om det.

5th Avenue

Utsikten fra Rockefeller

Liten bit av Times Square

Akkurat nå er jeg i Washington State hvor jeg skal bo resten av året. Familien jeg har kommt til er over all forventning og jeg er så fornøyd som jeg tror jeg kunne blitt. Skolen starter 3. September så i det siste har jeg bare slappet av og tatt livet med ro. Det er antakeligvis også hva jeg kommer til å gjøre frem mot skolestart. Bilder kommer snart

Ingen kommentarer: