fredag 1. august 2008

Ikke lenge til...

Hei! Jeg heter Oda og skal være utvekslingsstudent i Washington skoleåret 08/09. I Januar fikk jeg vertsfamilie som består av mor, far og fire barn. Kun to av barna bor hjemme; Kevin på 18 år og Catherine på 15 år. De bor i Seabeck som er et lite tettsted på ca. 3300 innbyggere. Heldigvis ligger ikke Seabeck langt fra Silverdale, et litt større tettsted, eller Seattle som de fleste kjenner til.

Om tolv dager drar jeg til New York på Aspects (utvekslingsorganisasjonen min) forberedelseskurs før jeg drar videre til Seabeck. Jeg gleder meg veldig mye men gruer meg også til å si farvel til alle jeg er glad i.




2 kommentarer:

Lotteg sa...

oii, ny blogg! Den va fin :D

Sophie I California sa...

hei :) jeg skal også på forberedelsekurset. har du fått flybillettene dine, slik du vet når du reiser ? jeg kjenner ingen som skal på NY forberedelsekurset som reiser samtidig :s